eerste dagen - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Shannon Oremus - WaarBenJij.nu eerste dagen - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Shannon Oremus - WaarBenJij.nu

eerste dagen

Door: Shannon

Blijf op de hoogte en volg Shannon

11 November 2009 | Verenigde Staten, Tarrytown

hoi,
haha oke eerst dacht ik erover om geen waarbenjij.nu of andere reis site te gebruiken en het gewoon te vertellen maar dacht misschien vinden sommige mensen (vrienden en familie) het toch wel leuk om meer te lezen dus bij deze toch een waarbenjij.nu
eerste foto's staan erop! jeeeeej

zoals meeste wel weten was ik wel heeeel erg zenuwachtig om te gaan en dan vooral omdat ik geen flauw idee had wat ik er van kon verwachten.
toen ik 's ochtends wakker werd nog heel fijn met Steef was ik toch wel heeeel erg zenuwachtig en had ik nog echt heel veel zin om te gaan..die dag (zaterdag) heb ik mn laatste spulletjes gepakt Steef gedag gezegd en nog even bij voetbal van Tris gekeken in de regen! Jis kwam naar me toe en mn 2 koffers en heeeele grote tas gingen de auto in en daar gingen we (uur later dan gepland..) daar waren oma en Nick al aan het wachten en hebben we starbucks gedronken. toen richting de gate, vlucht en alles was prima gegaan.
toen ik aan kwam in NY was ik bang dat ik mn transfer meneertje niet kon vinden maar gelukkig was hij er ongeveer even laat als ik en konden we gelijk gaan. in de auto vertelde hij waar te kijken en het zag er al wel leuk aan (ook al was het donker, ik hou van lichtjes..) eenmaal aangekomen op campus werd ik naar mn kamer gebracht en na ongeveer 5 min stond Roos gelukkig al voor de deur met Joeran, Marco en Mike (?). ze vroegen of ik me snel ging omkleden en mee ging naar de stad, dus daar gingen we met zn zevenen in een taxi. buiten op campus stonden er een stuk of 40 'leerlingen' te wachten op taxi's omdat eigenlijk iedereen wel naar de stad wilde. wij zijn naar white plain's geweest maar we kwamen nergens binnen maar was toch erg leuk om alles even te zien! We hadden honger dus zijn Roos, Linda, Javier, Juan en ik wat gaan eten en het was echt een vies Amerikaans portie.
toen nog even op iemands kamer gezeten en daarna ben ik lekker mn bedje in gegaan. zondag ochtend de eerste indrukken van campus, zag er leuk uit en zijn Marco, Linda, Roos, Saar en ik naar Tarrytown gegaan om de benodigde dingen te halen.
'S avonds zit IEDEREEN met zn laptop..
ik heb nog een andere kamer gekregen want ik sliep met een jongen op de kamer en dat was niet de bedoeling.. die avond was ik moe en ben ik lekker vroeg gaan slapen want volgende dag begon de intro!
intro was prima, bleek ook een Nederlands meisje net op campus te zijn gekomen. we zijn met alle 'nieuwelingen' naar Manhattan geweest en het was leuk!!! Noor (Nerderland), Conrado (Venezuela), Fabienne (Zwitserland) en Clementine (Frankrijk) zijn nog even wat winkeltjes in gegaan en daarna weer naar huis.
Dinsdag begon het echte school, mn eerte indruk was heeeel slecht; weinig lessen en saaie lessen. 'S avonds zijn Noor en ik een filmpje gaan kijken en 's avonds even onze maand (haar 6 weken) plannen gaan maken!

ik hoop dat jullie het wel leuk vonden om te lezen ook al was het misschien iets te veel details...
x

  • 12 November 2009 - 05:59

    Loes:

    Klinkt super leuk Shannie!!

  • 12 November 2009 - 07:23

    Francis:

    Hi schat,

    Hierbij een eerste spontane reactie: ik wil foto's van jou zien!!! Ik denk inderdaad dat het leuk is voor ons als thuisblijvers om te lezen over je ervaringen en belevenissen aan de andere kant van de wereld. Ik zal de link doorsturen naar de fam.

    Dikke kus en tot snel maar weer!

  • 12 November 2009 - 11:09

    Cliviante:

    Ik heb je gevonden hoor, hahaha Shan grappig ben je! Transfer meneertje hihi.. Klinkt cool, ik wacht op je andere verhaaltjes!

    Nou geniet maar lekker schat!

    See you soon!

  • 12 November 2009 - 11:35

    Inti:

    heel shannon, echt hardstikke leuk dat we je zo kunnen volgen!Ik hoop dat school al wat leuker is geworden! Geniet ze en ik kijk er naar uit om meer reisverhalen te lezen!
    Dikke kus!

  • 14 November 2009 - 08:56

    Yuri & Natas:

    He gudu,

    Leuk om je zo te kunnen volgen en met je te beleven! Veel plezier en we checken de site regelmatig.
    Kus,
    Yuri/Natas

  • 16 November 2009 - 09:28

    Rob:

    Hoi Moppie. Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen. Ik hoop dat je wat meer van de lessen zal kunnen genieten. In ieder geval geniet je al volop van de dynamische internationale omgeving! Maak er wat moois van.
    Kus. Pap

  • 16 November 2009 - 14:59

    Jiska:

    Moushie(L)
    super leuk om dit te lezen, kom maar op met al je andere verhalen want ik wil op de hoogte blijven:D!
    en net zoals je mama zegt, ik wil meeeer fotos met jou in verweggistan!
    nou we bellen, mailen en chatten

    p.s vergeet me brieven niet(A)

    KUSKUSKUSKUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tarrytown

NewYork

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

-

24 Mei 2010

eerste dagen

25 November 2009

WE (L) NY

18 November 2009

eerste week

11 November 2009

eerste dagen
Shannon

Actief sinds 11 Nov. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 25308

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 02 September 2014

Australie

21 Mei 2010 - 15 Juli 2010

werken

07 November 2009 - 06 December 2009

NewYork

Landen bezocht: