WE (L) NY - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Shannon Oremus - WaarBenJij.nu WE (L) NY - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Shannon Oremus - WaarBenJij.nu

WE (L) NY

Door: Shannon

Blijf op de hoogte en volg Shannon

25 November 2009 | Verenigde Staten, Tarrytown

oke, het is gewoon waar...je gaat er echt van houden! het is gewoon echt zo'n top stad en echt waar; the city never sleeps!

Op dinsdag hadden we (Noor, Marco en ik) behalve films gekeken ook nog hardgelopen dat hebben we (Noor en ik, Marco heeft namelijk wel een conditie) geweten want de dag erna (en daarna, daarna, daarna en daarna) deden onze benen heel erg pijn!
op woensdag zijn we (bikkels die we zijn) toch nog naar Manhattan geweest! Beetje winkeltjes kijken (alleen kijken want geld om te kopen heb je niet meer, alles vliegt er zo ongeveer letterlijk uit) en daarna nog een half uur met een mannetje van stand-up comedy gepraat en die heeft ons na veel (en vooral vieze en slijmerige) praatjes toch nog kaartjes weten aan te smeren. (waar we tot op de dag van vandaag nog niet geweest zijn) daarna even snel wat gegeten bij een schattig restaurantje en daarna….MAMMA MIA! We hadden dezelfde dag kaartjes gekocht op time square (Voor 50% van de originele prijs) en we zagen alles perfect! Het was echt top dus mijn tip; koop nooit kaartjes via internet ofzo voor 100% als je ze ook voor 50% kan krijgen;))
op donderdag gewoon les gevolgd en daarna met z’n alle nog wat op campus gehangen en toen één van de hoogte punten deze week; MAMMA EN OMA KWAMEN!!!:D. ik ben ’s avonds naar Manhattan gegaan (Waar ze sliepen) en daar hebben we nog even gebabbeld en daarna gaan slapen want oma en mamma hadden een jetlag (en gelukkig hadden we nog 3 dagen om bij te praten).
op vrijdag campus laten zien en daarna door Manhattan (En vooral central park) gewandeld en lekker wat gegeten in central park. Daarna nog wat winkeltjes bekeken en toen WEST SIDE STORY (jeej 2 musicals in 1 week(A)). Was heel erg leuk en daarna door naar Tarrytown want er was een feestje en daar wilde ik toch wel graag heen (in de trein nog een gevecht, VOLWASSEN MENSEN! Waarom moeten mensen toch altijd vechten?!). eenmaal op campus aangekomen kwam iedereen alweer terug omdat er gevochten was (het verpest echt alles) en eigenlijk was vrijwel iedereen dronken dus zijn we lekker geslapen. Zaterdag kwam oma en mamma naar Tarrytown en zijn we naar een mall geweest en hebben mamma en oma een extra koffer gekocht en tot de laatste gram gevuld. ’s Avonds lekker uit eten gegaan. Maar waarom doet iedereen heer zo overdreven moeilijk over alcohol?! Mamma en ik wilde graag een cocktail en oma zonder alcohol. Ik ben geen 21 (helaas, helaas) dus mocht geen cocktail. Oma en mamma toch 1 zonder en 2 met besteld en toen ik een slokje nam (met alcohol…) kwam er gelijk een ober naar onze tafel om te vertellen dat het écht niet mocht… naja oké jij je zin #@$@#^%
zondag hadden we met Noor afgesproken op time square en zijn we lekker de toerist uit gaan hangen en (bijna) alle hoogtepunten van Manhattan gezien! ’s Avonds nog wat gegeten in het hotel en toen was het alweer afscheid nemen.
op maandag is het Noor en mijn wasdag (alleen hebben meer mensen de maandag gekomen kwamen we achter..) we hebben tot ongeveer 1 uur gewassen maar gelukkig had mamma gossipgirl voor me meegenomen en hebben we dat gekeken onder het wassen (ik was al verslaafd, Noor nu ook. SORRY!)
op dinsdag een lange schooldag voor mij, daarna lekker gossipgirl gekeken, muziek geluisterd (en vooral heel hard mee geblèrd met Val en Noor) en toen gingen we vroeg naar bed (was het plan..) toen nog op mijn kamer zitten kletsen met Noor en Mike tot uurtje of half2…
zometeen maar weer eens naar de mall en dan morgen en vrijdag hoogtepunten van het jaar; THANKSGIVING AND BLACK FRIDAY=SHOPPENNNNNN

  • 25 November 2009 - 22:18

    Thea:

    Leuk lieve Shannon je belevenissen mee te volgen.
    Op deze manier ben je ver weg en gelukkig toch heel dichtbij. Nog een hele fijne tijd. Liefs Thea

  • 25 November 2009 - 22:25

    Perisa:

    Lieverdje,
    Wat leuk zeg allemaal! Klinkt echt SUPERRR!!!:D
    Veel plezier nog!
    Dikke kus

  • 25 November 2009 - 22:54

    Maarten:

    Ik ben totaal niet jaloers hoor...
    Veel plezier!
    Xx

  • 26 November 2009 - 06:50

    Petri:

    Hallo Shannon volgens mij hebben jullie het echt leuk daar, ondanks het vele vervelen tussen de lessen door(?!?!?!?)
    tenminste als ik Noor moet geloven. Dat je mijn dochter aan een 'Gossipgirl-verslaving'helpt is iets minder. Misschien dat je in je laatste wk kunt zorgen dat ze 'sport'-verslaafd wordt.
    Veel plezier tijdens thanksgiving en ben voorzichtig tijdens black friday.

  • 26 November 2009 - 08:07

    Loes:

    Ik wil foto's ziennn!!:D

  • 26 November 2009 - 10:07

    Hella:

    IK WIL MET JOU GOSSIPGIRL ZIEN! seizoen 3 as soon as possible!
    wat een leuke avonturen schat! al wil ik wel dat je terug komt (A) nog maar 10 dagen! en idd show us picturesssssssssssssssss
    you know you love me
    xoxo
    gg

  • 26 November 2009 - 10:42

    Jiska:

    i like i like!!!!!! pas op dat het er niet te leuk gaat worden zodat je wilt blijven!!!!!!!
    ennn fotosfotosfotos!

    maarja, ik mis je:(

  • 26 November 2009 - 19:27

    Cliviante:

    Heel leuk lieve Shan! Klinkt goed allemaal..Inderdaad waar blijven je pictures?:D

    Kuskus

  • 27 November 2009 - 00:26

    Henk De Vries:

    gay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tarrytown

NewYork

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

-

24 Mei 2010

eerste dagen

25 November 2009

WE (L) NY

18 November 2009

eerste week

11 November 2009

eerste dagen
Shannon

Actief sinds 11 Nov. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 25304

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 02 September 2014

Australie

21 Mei 2010 - 15 Juli 2010

werken

07 November 2009 - 06 December 2009

NewYork

Landen bezocht: