- - Reisverslag uit Daglan, Frankrijk van Shannon Oremus - WaarBenJij.nu - - Reisverslag uit Daglan, Frankrijk van Shannon Oremus - WaarBenJij.nu

-

Door: Shannon

Blijf op de hoogte en volg Shannon

21 Juni 2010 | Frankrijk, Daglan

ik ben hier nu alweer 4 weken en still enjoying! Echt niet veel interessante dingen maar toch even een blog om te laten weten dat alles nog goed gaat!
Mijn week ziet er ongeveer zo uit: elke dag schoonmaken van 9 tot 6 en dan 2-3 keer in de week ochtend en middag receptie (gasten hun accommodatie laten zien en vragen over de omgeving beantwoorden) en dan 1.5 dag vrij per week en 2-3 keer in de week ECO (emergency call out) wat inhoud dat je je uniform moet dragen tot 11 uur en de hele nacht de ECO telefoon bij je moet houden voor het geval er een noodgeval is. Gister mn eerste telefoontje gehad..jemie wat kunnen mensen zeuren om niks! Vrouw belde; ik wil een andere plek. Ik er heen en verteld welke we hadden maar die wilde ze niet ze wilde de plek achter haar maar die is helemaal lek. Dus toen maar naar Ed gegaan en die zei dat 68 (is een plaats aan het begin) nog wel vrij was. ’s Ochtends kwam ik haar tegen en bleef ze toch liever waar ze nu zat. AAARGH
Deze week hadden we wel wat problemen door de vele regen die er gevallen was (heel leuk de Dordogne;P). de rivieren zijn namelijk overstroomd. Ik heb foto’s gemaakt maar door het slechte internet is het heel moeilijk foto’s online te zetten maar ik ga het nog even proberen (dan komen ze op hyves)
Voor de rest kijken we ’s avonds regelmatig een film, gossipgirl, boekje lezen of een drankje in de bar.
Ongeveer 2.5 week geleden waren we ook door gasten uitgenodigd om daar te komen eten en was heel gezellig! Ook ben ik van de week met Ed gaan picknicken bij de rivier en dat zijn toch wel een beetje de hoogtepunten hier;P
Deze week zijn er nog 2 meisjes uit GB aangekomen 1 uit Schotland..zij gaan bij de bar werken en drinken we eigenlijk elke avond een drankje mee bij ons in de tent dus dat is wel gezellig!
Volgende week heb ik een oriëntatie dag met Ed dus gaan we iets in de omgeving doen en daar kijk ik eigenlijk wel naar uit! En over 2 weken komen mamma, oma, Peries , Bol, en Jase en daar kijk ik ook heel erg naar uit!!
Voor de rest zijn er hier echt geen bijzondere dingen gebeurd
Maar het is een prima ervaring!
x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Daglan

NewYork

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

-

24 Mei 2010

eerste dagen

25 November 2009

WE (L) NY

18 November 2009

eerste week

11 November 2009

eerste dagen
Shannon

Actief sinds 11 Nov. 2009
Verslag gelezen: 17568
Totaal aantal bezoekers 25309

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 02 September 2014

Australie

21 Mei 2010 - 15 Juli 2010

werken

07 November 2009 - 06 December 2009

NewYork

Landen bezocht: